۶۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ترجمه مقاله اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی

عنوان انگلیسی مقاله: The real effects of financial constraints :Evidence from a financial crisis
عنوان فارسی مقاله: اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی.
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 39
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 ما مدیر عاملان شرکت ( مقام های ارشد اجرائی ) مالی را در اروپا و آسیا آمریکا ، مستقیماً برای اینکه ارزیابی کنیم بنگاههای اقتصادی آنها در طول بحران مالی جهانی که در سال 2008 دچار عوامل بازدارنده شده اند معتبر هستند ( دارای اعتبار ) هستند یا خیر مورد بررسی قرار دادیم همچنین ما در مورد اینکه آیا طرح ها و روند های مخارجی شرکت شرطی متفاوت روی این بررسی بر اساس مقیاسی از عوامل بازدارنده مالی دارد مطالعاتی نیز انجام دادیم شواهد و مدارک بدست آمده نشان می دهد که بنگاههای اقتصادی بازدارنده تخفیف های عمده تری در مخارج فنی و تکنولوژی استخداو م اشتغال و مخارج مربوط به سرمایه دارد . بنگاههای اقتصادی بازدارنده همچنین از طریق پول نقد بیشترین سرمایه مشتریان را از بین می برد . و در نتیجه شدیداً روی ستون های از اعتبار برای ترساندن بانک ها که دسترسی را در آینده محدود خواهد کرد و سرمایه های بیشتری را برای سرمایه گذاری و عملکرد آنها به کار می گیرد اثر می گذارد . همچنین ما دریافتیم که ناتوانی ( عدم توانایی ) برای وام گیری ظاهرا باعث شده که بسیاری از بنگاههای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری مهمی را با 86 درصد از عوامل بازدارنده در ایالات متحده آمریکا از دست بدهند . مدیر عاملان شرکت می گویند که سرمایه های آنها در طرح های مهم در طول بحران اعتبار از سال 2008 محدود شده است . بیش از نیمی از مسولان می گویند که ( گفتند که ) آنها سرمایه های برنامه ریزی شده خودشان را یا کنسل کرده اند یا آنها را به تعویق انداخته اند . نتایج ما همچنین در اروپا و آسیا ادامه داشت و در خیلی از موارد در علم اقتصاد قوی تر نشان داده شده تجزیه و تحیل های ما نیز به مجموع دارایی ها و دانش در باره اثری از عوامل بازدارنده معتبر روی وضع بنگاه اقتصادی اضافه شد .
مقدمه :
در اواخر سال 2008 ، بازارهای ( محل خرید و فروش ) مالی جهانی ، در میان بحران اعتبار از تاریخ بود . در این بخش ما یک دیدگاه کلی و منحصر به فرد روی اثراتی از بحران روی تصمیمات  واقعی که توسط شرکت های سهامی اطراف دنیا ایجاد می شود فراهم کرده ایم ما 050/1 مدیر عاملان شرکت و مدیران اجرائی را در 39 کشور در شمال آمریکا ، اروپا و آسیا در ماه سپتامبر 2008 موارد بررسی قرار دادیم . بحران فراگیر به ما اجازه می دهد تا اقدام هایی از بنگاههای اقتصادی را که از نظر مالی دچار عوامل بازدارنده شده اند با آن دسته از واحدهای تجاری که کمتر دچار عوامل بازدارنده شده اند ، مورد مقایسه قرار دهیم . ما چندین هدف و موضوع را دنبال کرده ایم اول ، ما بررسی میزانی از عوامل بازدارنده را ایجاد کردیم 

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله الگوبرداری از استراتژی های سرمایه انسانی شرکتهای چند ملیتی در سنگاپور

عنوان انگلیسی مقاله: Benchmarking the Human Capital strategies of MNC in Singapore
عنوان فارسی مقاله: الگوبرداری از استراتژی های سرمایه انسانی شرکتهای چند ملیتی در سنگاپور
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
موفقیت اقتصاد سنگاپور عمدتاً ناشی از تامین نیروی آن از طریق سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی توسط شرکتهای چند ملیتی (MNCs)  است. این قبیل شرکت ها نه تنها سرمایه و تکنولوژی خود را به سنگاپور می‌آورند که فراتر از آن، توانمندی و جسارت مدیریتی را نیز داخل این کشور می‌کنند. این مورد دومی یک جزء کلیدی در پیشرفت های اقتصادی اخیر سنگاپور است. هزینه‌های رقابتی، بنگاههای محلی را به جستجوی استراتژی‌های جدید برای نیل به موفقیت وادار ساخته است. یکی از راهها، الگوبرداری از استراتژیهای منابع انسانی شرکتهای چند ملیتی (MNCs) است. در این مطالعه به بررسی سیاست های منابع انسانی شرکتهای چند ملیتی و مؤسسات بزرگ سنگاپوری پرداخته شده است. نتایج نشان می‌دهد انطباق آشکار و روشنی در برنامه‌های کاربردی و نگرشهای بنیادی استراتژیهای منابع انسانی شرکتهای سنگاپوری و چندملیتی وجود دارد. در اینجا نگاهی ژرف به اقدامات مربوط به منابع انسانی در سنگاپور انداخته شده و فاکتورهای کلیدی موفقیت برای ترقی شرکت های محلی به بحث گذاشته شده است.
کلید واژه: الگوبرداری، تئوری سرمایه انسانی، شرکتهای کوچک، سنگاپور

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله رابطه بین کسورات بودجه و ورودیهای سرمایه ای

عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Budget Deficits and Capital Inflows: Further Econometric Evidence
عنوان فارسی مقاله: رابطه بین کسورات بودجه وورودیهای سرمایه ای:شواهد اقتصادی بیشتر.
دسته: مدیریت - اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق اکثر فدرال را روی وردریهای سرماه ای ایالات متحده گزارش می کند .با توسعه کارهای قبلی بهمنی- اسکویی وپایسته (1994)مابر منطقی بودن حداکثر احتمال جدید عرضه شده بوسیله جانسن (1988)وجانسن ژولیوس (1990)برای انجام آزمایشات Cointegrationتاکید می کنیم .نتایج یک رابطه بلند مدت رابین کسورات بودجه و وردریهای سرمایه نشان می دهد .بعلاوه یافته های حاصل از مدلسازی خطا اصلاح نشان می دهد که ناتعادلهای موقتی (کوتاه مدت )در بازارهای مالی به سرعت اصلاح میشوند وبنابراین مشخص میشود که بازارهاکارآمد هستند .
مقدمه:
دریکی از نسخه های این مجله بهمنی اسکویی وپاسته (1994)نشان داده اند که کسورات بودجه در ایالات متحده باعث جریانات ورودی سرمایه ای در دوره 88-1973شده است .با استفاده از روش انتگرال گیری مضاعف دو مرحله ای براساس باقیمانده انجل –گانگر (1987)ومدل خطا اصلاح آنها کشف کردند که کسورات بودجه وجریانات ورودی هم انباشته هستند .آنها رابطه بین کسورات بودجه وجریانات ورودی سرمایه را براساس نرخ بهره افزایش یافته حاصل از وام گیری عمومی وبهبود انتظارات را براساس رشد اقتصادی یافته حاصل از محرکهای بودجه ،مشخص کنند. شواهد ارائه شده بوسیله بهمنی اسکویی وپاسته (که بعد از این به آنها BPگفته میشود)سهم قابل توجهی در شناخت ما از اثر کسورات بودجه در اقتصادایفا می کنند .هدف از این یادداشت آن است که شواهد بیشتری را روی رابطه بین کسورات بودجه وجریانهای ورودی با استفاده از آزمایش اطلاعات به کمک روش Cointegrationجدیدی که بوسیله جانسن (1988)وجانسن وژولیوس(1990)ارائه شده است ،مطرح کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله سرمایه فکری: تغییری تکاملی در راهکارهای حسابداری مدیریت

عنوان انگلیسی مقاله: Intellectual Capital: An Evolutionary Change in Management Accounting Practices
عنوان فارسی مقاله: سرمایه فکری :تغییری تکاملی در راهکارهای حسابداری مدیریت.
دسته: مدیریت - اقتصاد - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 32
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آن به طور وسیع به عنوان سرمایه فکری یاد می شود.بنابراین تخصص ،تجربه،روابط خوب با میزان استفاده از تکنولوژی منابعی در این علم هستند که به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکتها محسوب می شوند,در حالیکه به عنوان یک ارزش رشد کرده و در ادبیات شرکتها مورد توجه قرار گیرد .سنجش و گزارش دهی که سرمایه فکری برای اهداف خارجی بدست می دهد ،میتواند فاصله کمی با آنچه درحسابداری مدیریت به آن اشاره شد دارد،داشته باشد.
این تحقیق در واقع تاثیر سرمایه فکری را بر جریان حسابداری مدیریت شرکتهایی که درجه و فرمی از سرمایه فکری را به نحوی دارا هستند،می آزماید.شرکتهایی که ما مورد بررسی قرار می دهیم شرکتهایی هستند که سرمایه گذاری زیادی بر روی این موضوع کرده اند و اینکه آیا مایلند بر سنجشهای غیر مالی تاکید بیشتری کنند و یک سبک که مربوط به حسابداری نباشد را بپذیرند و بیشتر بر روی استراتژی تمرکز کنند و به امور مالی و جریانهای مالی کمتر بپردازند
به عنوان نمونه شرکتهایی را که توانایی بهتری در خنگام مواجهه با امور غیر قابل پیش بینی اقتصادی و تغییرات بازار به جهت دستیابی به سطوح بالای عملکرد دارند,بررسی کردیم.
بعضی نتایج اولیه ارائه شده انقلابی را در حسابداری مدیریت شرکتهایی ایجاد کرد که سرمایه گذاری زیادی را در بخش سرمایه معنوی انجام دادند.آنها شامل:سنجش عملکرد و استفاده از سنجشهای مالی و غیر مالی و تاکید بر برنامه ریزی و کنترل ،و نوع بودجه بندی ،استراتژی ارزیابی سرمایه گذاری ها،مدیریت ریسک و انتظارات عملکرد بودند.این یافته ها جهت پی گیری بیشتر از طریق مصاحبه با مدیران عالی شرکتهایی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند مورد بحث قرار گرفت.
ابتدا گزارشات این تحقیق از طریق مصاحبه با مدیران عالی حسابداری و غیر حسابداری در بیش از 100 شرکت بزرگ که سطوح بالا و پایین سرمایه فکری را درار بودند ،بررسی شد.این مطالعه هم در نقش اطلاعات حسابداری مدیریت و هم در نقش حسابداری مدیریت پی گیری شد.
واژه های کلیدی:
سرمایه فکری،دانش,حسابداری مدیریت،سنجش عملکرد مالیو غیر مالی،بودجه بندی،ارزیابی سرمایه گذاری سرمایه استراتژیک،مدیریت ریسک.
مقدمه:
دانش و اطلاعات امزوزهبهترین ابزار علم اقتصاد هستند,جاییکه علم اقتصاد متهورانه عمل می کند،فزونی استفاده از اطلاعات علمی و تکنولوژی به چشم می خورد.شرکتهای دانش محور نسبت بزرگی از سرمایه شان را در دارایی نامحسوس خود دارندو این برای امور مالی و هم برای حسابداری مدیریت شرکتهایی که به طور سنتی و به قدر کافی سرمایه و عملکرد نا محسوسشان را در وضعیتهای مختلف مالی منعکس نکردند، یک چالش واقعی بشمار می رود .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله شناسایی فرصت های کسب و کار جدید توسط کار آفرینان

عنوان انگلیسی مقاله: Opportunity Recognition as Pattern Recognition: How Entrepreneurs “Connect the Dots” to Identify New Business Opportunities
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فرصت به عنوان تشخیص الگو: چگونه کارآفرینان "با مرتبط کردن سرنخ ها" فرصت های کسب و کار جدید را شناسایی می کنند.
دسته: کار آفرینی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چگونه کارآفرینان فرصت های سرمایه گذاری های جدید کسب و کار را شناسایی  می کنند؟ یک احتمال، که به وسیله پژوهش در زمینه شناخت انسان پیشنهاد شده ، این است که این افراد با استفاده از چارچوب های شناختی که از طریق تجربه به دست آورده اند به درک ارتباط بین رویدادهای به ظاهر نامرتبط و یا روند های  موجود در جهان می پردازند. به عبارت دیگر، آنها با استفاده از چارچوب های شناختی و " با مرتبط کردن سرنخ ها " بین تغییرات در فن آوری، جمعیتی، بازار، سیاست های دولت، و عوامل دیگراین فرصت ها را تحت تصرف خود در می آورند. این الگوها که آنها را در درک این رویدادها یا روند ها کمک می کند ،ایده هایی برای محصولات یا خدمات جدید، که می تواند به طور بالقوه به عنوان پایه ای برای سرمایه گذاری های جدید باشد را پیشنهاد می دهد. این الگوی چشم انداز شناخت در شناسایی فرصت از چندین جنبه مفید است: اول، به یکپارچه کردن سه فاکتور یک چارچوب اساسی نقش مهمی را در شناخت فرصت ها بازی می کنند:   درگیر شدن در جستجویی فعال  برای فرصت ها ؛ هوشیاری نسبت به فرصت ها  و دانش قبلی از صنعت یا بازار. علاوه بر این،کمک به توضیح نحوه روابط متقابل این عوامل نیز می کند. به عنوان مثال، این واقعیت که جستجو فعالانه ممکن است زمانی که هوشیاری بسیار بالا است احتیاج نباشد. دوم، به رسمیت شناختن الگوی چشم انداز کمک می کند به درک این موضوع که چرا برخی از افراد، اما نه همه، قادر به شناسایی فرصت های خاص می باشند. سوم، چارچوب الگوی تشخیص روش های خاص که در آن کارآفرینان می توانند جهت شناخت بهتر فرصت ها آموزش داده شوند را نشان می دهد. جهت گیری های آینده برای پژوهش در زمینه تشخیص الگوی چشم انداز و پیامدهای عملی آن برای تحصیلات کارآفرینی مورد بررسی قرار می گیرد.
"اعمال ما نیز مانند جذر و مد هستند ، اگر انسان به مد توجه کند ، به سوی نیکبختی خواهد شتافت ، اما اگر انسان از آن غفلت کند ، تمامی سفر زندگی به صورت مضیقه و پرتگاهی دشوار درخواهد آمد" (شکسپیر)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری

عنوان انگلیسی مقاله: The implications of the new capital adequacy rules for portfolio management of credit assets
عنوان فارسی مقاله: مفاهیم قواعد جدید کفایت سرمایه برای مدیریت پورتفولیوی دارائیهای اعتباری.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
درطی چند سال گذشته یک بحث گسترده بین افراد متخصص و دانشگاهیان راجع به اینکه آیا یک روش مدیریت پورتفولیو می تواند با بانکها در مدیریت بهتر ریسک سرمایه کمک کند و اینکه چگونه روش مدیریت پورتفولیو برای سهام داران ارزش ایجاد می کند، وجود داشته است . در این مقاله ، نویسندگان می گویند که چهار محرک وجود دارد که بانکها را ملزم می کنند که به هنگام مدیریت دارائی های اعتباری از حالت معاملاتی به یک روش که بیشتر شبیه به مدیریت پورتفولیو است حرکت کنند. این چهار محرک عبارتند از : تغییرات ساختاری در بازارهای اعتباری ، ناکارآمدی انتقال ریسک به بازارهای وام دهی ، افزایش سطح بدهی در ایالات متحده و تغییرات پیشنهاد شده برای کفایت سرمایه . نویسندگان در ادامه هیچ تغییر همزمانی در قواعد مربوط به کفایت سرمایه مشاهده نکردند به عنوان اولین قدم آنها به سمت همگرایی بین ریسک سرمایه و ترتیب سرمایه برای ریسک سرمایه حرکت کرده اند این تغییرات مستلزم آن است که بانکها به تلاشهای خود برای ایجاد اولین کلاس از مهارتها و توانمندیهای مدیریت پورتفولیو شتاب دهند ، به کسب بهترین روش مدیریت پورتفولیوی اعتباری از طریق فرصتهای جذاب برای ایجاد ارزش سهامداران و قادر شدن بانکها در رقابت موفقیت آمیز ، پاداش داده می شود.
کلمات کلیدی : قواعد سرمایه، مدیریت پورتفولیو ، ریسک اعتباری
1-دلایل عمل : نیاز به ایجاد توانمندیهای مفهومی مدیریت پورتفولیوی اعتباری 
مدیریت ریسک اعتبار در معرض تغییرات عمده قرار گرفته است . این تغییرات باعث تحت تأثیر قرار گرفتن روند رقابت در بازارهای اعتباری ، ایجاد فرصتهایی برای بانکهایی که اولین مزیت ها را حفظ می کنند ، می شود .
یکی از فرصتهای ایجاد شده ، حوزه مدیریت پورتفولیوی اعتباری است . در حالی که بسیاری از بانکها اولین تجربیات خود را با این مفهوم جدید ایجاد کرده اند و مسئولیت های سازمانی را برای اجرای آن تنظیم کرده اند ما تصور می کنیم که نیاز زیادی برای شتاب دادن به این تلاشها وجود دارد علی الخصوص ما چهار محرک کلیدی را مشاهده می کنیم که باعث حرکت سریع بانها به سوی یک موقعیت رقابتی تر میشود.
2-محرک کلیدی شماره 1 : تغییرات ساختاری در بازارهای اعتباری
در طی چند سال گذشته بازارهای جهانی اعتباری تغییرات شگرفی داشته اند آنها اصولاً مسیر و رقابت را در بازارهای اعتباری تغییر داده اند و استراتژی های جدیدی رابرای حفظ رقابت الزامی کرده اند ما چهار تغییر ساختاری مهم را شناسایی کرده ایم:
افزایش رقابت مخصوصاً در بازارهای اعتباری سطح پائین.
بطور کلی رقابت در بازارهای اعتباری بقا را افزایش داده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله حقایق در مورد گسب

عنوان انگلیسی مقاله: FACTS about GASB
عنوان فارسی مقاله: حقایق در مورد گسب.
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال 1984 هیئت استانداردهای سود دولت (گسب ) بر طبق شالوده سود مالی(فاف) تشکیل شد تا استاندارد های آن گزارش های آمادگی ظاهری مالی این را هدایت می کنند. شالوده ، برای انتخایب اعضای گسب و هیئت مشاور مسئول است. و برای فالیتهای آنها و تمرین و توجه کلی آنها به استثنای قطعنامه مسائل فنی گسب تأمین بودجه می کند. وظیفة گسب مهم است زیرا گزارش ظاهری مالی میتواند مسئولیت مالی را نسبت به مردم شرح دهد و اساس سرمایه گذاری ، اعتبار و بسیاری از قانونگذاران و تصمیمات منظم و با قاعده می باشد.
 مأموریت هیأت استاندارد های سود دولت 
مأموریت هیئت استانداردهای سود دولت این است که استانداردهای سود دولت محلی و کشوری و گزارشات مالی را کخ بصورت زیر خواهد بود ، تأیید و اصلاح کند.
ـ اطلاعات سودمند را برای استفاده کنندگان گزارشات مالی باعث می‌شود.
ـ عموم را راهنمایی و تعلیم و تربیت می‌کند که این شامل تولید کنندگان، حسابرسان و استفاده کنندگان گزارشات مالی می‌باشد کاربردها و استفاده کنندگان سود دولتی و گزارش مالی
استانداردهای مالی و سود برای عملکرد موثر و قابل اجرای سیستم دموکراتیک دولت ضروری هستند.
ـ گزارش مالی یک نقش مهم را در انجام وظیفه دولت ایفا می‌کند تا آشکارا پاسخگو باشد.
ـ گزارش مالی دولتهای محلی و کشوری عادتا مسئولیت را ارزیابی می‌کنند و تصمیمات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اتخاذ می‌کنند.
گزارشات مالی اولین استفاده کنندگان دولت محلی و کشوری موارد زیر می‌باشد.
ـ دولت ابتدا در مقابل شهروندان خود مسئول است.
ـ بطور مستقیم نمایندة شهروندان، قانونگذار و هیئت مراقب می‌باشد و
ـ بودجه دولت را تهیه می‌کند یا در فرآیندهای دارایی، مالیات دهندگان، دولتهای دیگر، سرمایه‌گذاران، اعتبار دهندگان، دادن تعهدات مالی و متخصص تجزیه شرکت و دخالت می‌کند.
همچنین مدیران استفاده کنندگان گزارشات مالی هستند، آیا آنها استفاده کنندگان اول را که وابسته هستند مورد بررسی قرار می‌دهند یا آیا آنها آماده‌اند که به اطلاعات درونی دسترسی یابند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله تحقیق حسابداری و منفعت عمومی

عنوان انگلیسی مقاله: Accounting research and the public interest
عنوان فارسی مقاله: تحقیق حسابداری و منفعت عمومی
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله با هدف معرفی موضوعی خاص آغاز می شود.
طراحی/ اسلوب شناسی/ معبر (راه انجام کاری) این مقاله در خصوص تنوعی از راه های کاوش ارتباط بین حسابداری و منفعت عمومی بحث نموده و به صورت اجمالی مشمول این موضوع در مقالات را مرور می کند.
یافته ها غیرکاربردی (نامناسب)
اصالت/ ارزش این مقاله با دلیل ثابت می کند که تحقیق حسابداری می تواند به واسطه زیر سئوال بردن تصور منفعت عمومی و به واسطة ملاحظه نه تنها چگونگی شکل دهی منفعت عمومی توسط حسابداری، بلکه به واسطه ملاحظه چگونگی تشکیل حسابداری توسط منافع عمومی گوناگون آشکار گردد.
کلمات کلیدی- منفعت عمومی، تحقیق حسابداری، ساختار اجتماعی
نوع مقاله مرور کلی
"منفعت عمومی" عبارتی است که ما به عنوان محققین حسابداری آن را با حسابداری با استفاده از انعکاس مرتبط می کنیم. وقتی دربارة حسابداری و جامعه صحبت می کنیم به صورت غیرارادی هنجارها به موضوع راه می یابند، و لذا طبیعی می دانیم که به این مسئله پافشاری کنیم که حسابداری بایستی در خدمت منفعت عمومی باشد. این زمینه به واسطه ی ادعاهای سنتی مبنی بر حفاظت حرفه حسابداری از مصالح عمومی، و به واسطه ی تئوریهای ریزاقتصادی و به شیوه جدیدی که تا اندازه زیادی مبنای تحقیقات حسابداری را تشکیل می دهند و حسابداری را به واسطة اطلاعات شفاف و قابل اعتماد برای سرمایه گذاران در جهت کمک به ارتقا و رفاه اجتماعی در نظر می گیرند، تقویت شده است. هرچند، تحقیق حسابداری که تصور منفعت عمومی را زیر سئوال برده باشد به ندرت وجود دارد. محققین به ندرت مقصود از "منفعت عمومی" را مورد خطاب قرار داده یا چگونگی ارتباط حسابداری با آن را مورد سئوال قرار می دهند. محققین (تحقیق کننده در خصوص) باور عمومی، به واسطه ی نمونه های ریز اقتصادی شان، مایلند تا ارتباط یک طرفه ای را بین حسابداری و منفعت عمومی فرض کنند، ارتباطی که در آن حسابداری "بهتر" (یعنی قابل اعتمادتر، صادقانه تر، قابل مقایسه تر، به موقع تر، و مانند آن) برای رفاه اجتماعی بیشتر ایجاد می شود. حتی محققین منتقد هم برخی اوقات این ارتباط یک طرفه را می پذیرند اگرچه آنها معمولاً معتقدند که این ارتباط خراب شده است برای فراتر رفتن از این اجماع و آشکار کردن تحقیق درباره "منفعت عمومی" در نظر گرفتن حسابداری و منفعت عمومی به عنوان قانونی دوطرفه مفید است (در مقایسه با Neu، در آینده نزدیک می آیند) حسابداری آنقدر که ترجمه (نسخه) فوق واقعی و مخصوصی از منفعت عمومی بسازد، در خدمت آن نیست و این "منفعت عمومی" مخصوص به نوبة خود می طلبد و ایجاد می کند حسابداری را که نیازمند آن است. اینکه چگونه این فعل و انفعال اتفاق می افتد یک سئوال تجربی است. مقدر است تا تحقیق در این حوزه تجربی به کار گرفته شود، تا زمینه های پرسش را در مکانیزمها و تصورات بجایی که حسابداری و منفعت عمومی را به هم مرتبط می کند و در مکانیزمها و تصوراتی که این موضوع خاص با هم جمع می کرده است آشکار کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله حسابداری در جامعه الکترونیکی

عنوان انگلیسی مقاله: Online reporting: accounting in cybersociety
عنوان فارسی مقاله: حسابداری در جامعه الکترونیکی
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله با هدف معرفی موضوعی خاص آغاز می شود.
طراحی/ اسلوب شناسی/ طریقه این مقاله تمرکز روی موضوع خاصی را معرفی می کند، ظهور پدیدة گزارش (دهی) آن لاین و موضوعاتی که آن پدیده در ارتباط با حسابداری بوجود می آورد و به صورت خلاصه مشارکت مقالات در آن موضوع را مرور می کند.
یافته ها یافته های مبتنی بر اینکه مقالات در خصوص این موضوع، درک از نقطه تلاقی و اثرپذیری بین گزارش آن لاین و حسابداری را توسعه می دهد.
اصالت/ ارزش این مقاله مشارکت های مربوط به موضوع را در موقعیت نامعلومی (مبهمی) قرار می دهد که به موجب آن گزارش آن لاین به صورتی انتقادی، تغییری و زمینه ای به لحاظ واقعیت ها و پتانسیل ها، فهمیده می شود.
کلمات کلیدی- عملیاتهای آن لاین، اینترنت، وب جهانی، اطلاعات حسابداری، تحقیقات.
نوع مقاله مرور کلّی
ظهور وب به عنوان یک منبع اطلاعاتی و به عنوان یک وسیله ارتباطی، به صورت گسترده ای به عنوان یک پدیدة کلیدی در زمان ما، شناخته شده است. وب نمونة مشهودی از جهانی سازی و ظهور صرفه جویی های همراه با معرفت (آگاهی) است (هلال وتِیلُر 1999؛ لِیمر ولارین، 1999). هلال وتیلُر (1999)، تأکید می کنند که زمینة اقتصادی و اجتماعی جهانی چقدر در حال متفاوت شدن است و تهدیدات و فرصتهایی که این تحول عرضه می کند در نتیجة آنچه آنها در عین حالی که یکی شدن "جهان" در یک بازار جهانی به واسطة وجوه امری دانش، تحت تأثیر قرار می گیرد"، می بینند. (هلال وتیلر 1999، صفحه 63). از نظر این مؤلّفین این تغییرات یک انقلاب اطلاعاتی را که ایجاد کنندة سیستم های جدید اقتصاد سیاسی است، تشکیل می دهند. آنها استدلال می کنند، توانایی ما جهت "کنترل اطلاعات" که "بصورت غیردقیق در یک عامل یک میلیونی ضرب شده" در دهه های اخیر از قرن گذشته در جریان بوده است تا به واسطه ضرب در یک میلیون تای دیگر زودتر از زمان معمول، افزایش یابد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله عوامل موثر درخرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی

عنوان انگلیسی مقاله: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود 250 پاسخ دهنده در بازه سنی 40-16 سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد.  در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد..
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعی،عوامل شخصیتی،نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی،قصد خرید،وضعیت مصرف.
1-مقدمه:
جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر 2005). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها  و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰