۳۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ترجمه مقاله راه حل های اصلی بانکداری برای بانک های بزرگ

عنوان انگلیسی مقاله: Core Banking Solutions for Large Banks
عنوان فارسی مقاله: راه حل های اصلی بانکداری برای بانک های بزرگ
دسته: اقتصاد - بانکداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 84
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چشم انداز جهانی
این مقاله نسخه چاپ شده ای از گزارش اخیر سلنت (celent) بوده که به شرح حال و ارزیابی فروشندگان سیستم بانکداری متمرکز می پردازند. به هر حال این گزارش توسط شرکت اکسنچر حمایت مالی نشده است. این نسخه چاپی مشخصا برای اکسنچر آماده شده است، اما تحلیل از نظر گزارش اصلی تغییر نیافته است. برای اطلاعات بیشتر به منظور گزارش کامل در مورد سلنت از طریق وب سایتمان در تماس باشید .
فهرست
3 خلاصه مطالب
8 تحلیل ABCD و جایزه XCelent
10 جوایز XCelent
 20 فروشندگان
21 شرکت اکسنچر: راه حل مالی النوا
27 CSC: نظام بانکداری سلریتی
32FIS : بانک متمرکز
37 FIS: eCas2
40 FIS : مشخصات
46 FIS : نظامند
51 Infosys: Finacle
57 Misys: بانکداری جهانی بنک فاشن
62 SAP AG: بانکداری معاملات SAP
67 خدمات مشاوره ای تاتا: TCS BaNCS 
73 تمنوس : T24
78 خلاصه
76 تعیین نسبت کارشناسی سلنت
79 پشتیبانی از نهادهای مالی
79 پشتیبانی از فروشندگان
80 پژوهش سلنت مرتبط

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟

عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity
عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: هدف از این مطالعه تشریح تاثیرات تصویر ذهنی کشور مبدا بر تشکیل ارزش ویژه نام تجاری می باشد.
طرح/ متدولوژی/ نگرش: برای انجام این، ارزش ویژه نام تجاری لوازم خانگی الکترونیکی بویژه تلویزیون، یخچال و تهویه مطبوع در مالزی را مورد آزمایش قرار داده است. چارچوب مفهومی که ادعا می کند تصویر ذهنی کشور مبدا نام تجاری ابعاد ارزش ویژه نام تجاری، که متشکل از وفاداری به نام تجاری، اگاهی از نام تجاری، کیفیت ادراک شده و تداعی معانی نام تجاری تحت تاثیر قرار می دهد. این ابعاد نیز به نوبه خود ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. داده ها از مصرف کنندگان لوازم خانگی الکتریکی با استفاده نمونه گیری احتمالی جمع آوری شده است.
یافته ها: تحلیل عاملی برای ابعاد ارزش ویژه نام تجاری بکار برده شده است، که سه عامل به نام های شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی نام تجاری را ایجاد کرده است. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا بطور مثبت و معنی دار ابعاد ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان داد که تصویر ذهنی کشور مبدا ارزش ویژه نام تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد، چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم، در حالی که از طریق شناخت نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و تداعی معانی/آگاهی از نام تجاری تحت تاثیر قرار می گیرد.
کاربردهای عملی: تولیدکنندگان لوازم خانگی باید تاکید زیادی بر ایجاد وفاداری به نام تجاری به محصولاتشان ایجاد نمایند. تصویر ذهنی مناسب کشور مبدا نام تجاری بایستی باید به منظور تقویت تصویر ذهنی کلی نام تجاری پر رنگتر شود. تصویر ذهنی مناسب کشور می تواند در استراتژی نامگذاری نام تجاری سرمایه گذاری گردد.
اصالت/ ارزش: این مقاله در تعیین منابع ارزش ویژه نام تجاری مهم است.
کلمات کلیدی: ارزش ویژه نام تجاری، کشور مبدا، تصویر ذهنی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، آگاهی از نام تجاری، مالزی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری

عنوان انگلیسی مقاله: Dynamic effects of business cycles on business relationships
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله شناسائی تاثیرات چرخه های تجاری بر روابط صنعتی تجارت با تجارت(b-to-b) در صنایع بسیار سبک است.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - این مقاله مطالعه موردی دقیق Outotec plc ، ارائه دهنده برجسته تکنولوژی برای صنایع فلزات و معادن است.
یافته ها- این مطالعه تغییرات رابطه تجاری همانند غلبه بین بخش ها و ماهیت تعاونی و رقابتی تناوب رابطه را طی یک چرخه تجاری شناسائی می کند.
کاربردهای عملی- این بررسی روشهای معتدل سازی اثرات چرخه های تجاری را در صنایع بسیار سبک از منظر یک ارائه دهنده تکنولوژی مبتنی بر پروژه شناسائی می کند.
اصالت/ ارزش- در حالی که تعداد زیادی پژوهش اقتصادکلان در مورد چرخه ها و بررسی هائی نیز در مورد چرخه های تجاری ویژه صنعت ( صنعت- ویژه) وجود دارد، این مطالعه نمونه نادری از تحقیق ویژه کمپانی بر ابقای چرخه های تجاری است.
کلمات کلیدی : چرخه های تجاری، تجارت پروژه، مدیریت رابطه ، محیط تجاری سبک، بازاریابی تجارت با تجارت.
نوع مقاله: مقاله پژوهشی.
مقدمه
چرخه های تجاری برجسته ترین پدیده های حیات تجاری اند. این چرخه ها برای اقتصاددانان تمرین های فکری بسیار هیجان انگیزی فراهم می آورند ولی برای مدیران وشرکتها یکی از سخت ترین چالش هائی هستند که باید به منظور موفقیت و حتی بقا بر آنها غلبه کنند. بسیاری ازکمپانی های عمل کننده در بالادست زنجیره ارزش، با گردش پذیری شدید مواجه می شوند، چرا که حتی کوچکترین نوسانات بازارهای نهائی آنها منجر به چیزی می شود که اثر شلاقی نام دارد. چون تغییرات بسیار جزئی در تقاضای مشتری ، نوسانات وسیعی در طول زنجیره تامین ایجاد می نماید. این اثر، شرکت  ها را در بسیاری از صنایع دچار نوسان کرده به جای پیشرفت تدریجی رو به جلو، منجر به تغییر جهت  مسیر آنها می شود.
هر مرحله از چرخه تجاری مسائل و چالش های مدیریتی خاص خود را ایجاد می کند. علاوه بر این،نادیده انگاشتن امر بازبینی و مرور چرخه طی یک دوره شاید چند ساله آسان است چون مدیران تمایل به بقا از طریق گزارش سالیانه دارند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله رابطه میان سیستم های اطلاعاتی مدیریت و عملکرد شرکت های بزرگ

عنوان انگلیسی مقاله: Relationship between management information systemsand corporate performance
عنوان فارسی مقاله: رابطه میان سیستم های اطلاعاتی مدیریت و عملکرد شرکت های بزرگ
دسته: حسابداری - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بررسی  متون  در حوزه ی سیستم های اطلاعاتی مدیریت (IS) موفق ، شواهد تجربی را  ایجاد  کرده و نشان می دهد  که سرمایه گذاری تنها  در IS و ابزارهای جدید مدیریت (NMT)، نتایج بهتری را  در کسب و کار به همراه ندارد . مقاله حاضر با هدف کمک به توسعه  دانش موجود در زمینه عوامل توضیحی  با اجرای موفق  IS، به طبقه بندی این عوامل از طریق تجزیه و تحلیل خوشه ای می پردازد و از نمونه ای از شرکت های اسپانیایی با توجه به ارزیابی مدیران مالی آنها (CFOs) از کیفیت این سیستم ها و کاربرد آنها برای اهداف استراتژیک استفاده می کند. این طبقه بندی برای پاسخ به سه سوال مفید است: آیا شرکت هایی که به سیستم های اطلاعاتی خود امتیاز بهتری می دهند، عملکرد خود را نیز بهبود می بخشند؟
 چگونه کیفیت و استراتژی سیستم های اطلاعاتی، نتایج را تحت تاثیر قرار می دهد؟ آیا رابطه مثبتی بین استفاده از NMT ها و بهبود عملکردها  وجود دارد؟ از طریق آزمون غیر پارامتری کروسکال والیس و حداقل مربعات جزئی (PLS) نتایج مدل به دست آمده و پرسش اول را تایید می کنند و نشان می دهند که کیفیت و استراتژی IS بر بهبود سودآوری شرکت ها تاثیر مثبتی دارد. رگرسیون منطقی نشان دهنده تعامل بین استفاده از NMT ها و رویکرد استراتژیک سیستم های اطلاعاتی با اثرات مثبت بر بهبود سودآوری می باشد. نتایج حاصل از این مطالعه دارای پیامدهای قابل توجه و با اهمیتی برای شرکت ها بوده و نشان می دهند که سرمایه گذاری در سیستم های اطلاعاتی و NMT ها باید با موارد صحیحی از استراتژی همراه شود.
واژگان کلیدی: سیستم های اطلاعاتی مدیریت، ROI، خوشه، PLS، تکنیک های جدید مدیریت 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله شدت مصرف انرژی و سرمایه گذاری مستقیم خارجی: بررسی یک شهر چین

عنوان انگلیسی مقاله: Energy intensity and foreign direct investment: A Chinese city-level study
عنوان فارسی مقاله: شدت مصرف انرژی و سرمایه گذاری مستقیم خارجی: بررسی یک شهر چین
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله ما رابطه بین شدت مصرف انرژی  شهرهای چین و مکانی که در آن شرکت های خارجی مجموعه داده ای از 206 شهر بزرگ چین را بین سال های 2005 و 2008 بررسی می کنیم. نتایج ما رابطه ای غیرخطی U شکل برعکس بین شدت مصرف انرژی و درآمد سطح شهری را در اغلب شهرها در شیب سرازیری منحنی نشان می دهند. ما علاوه بر آن مدرکی درباره رابطه ای قابل توجه و منفی بین جریان های سرمایه گذاری مستقیم خارجی در یک شهر و شدت مصرف انرژی پیدا می کنیم. اما، این اثر بواسطه مکان جغرافیایی بازتاب دهنده تفاوت های موجود در توانایی مناطق در جذب و سود بردن از سرریزهای محیطی تغییر می کند. اثر اقتصادی نسبتاً کم FDI می تواند در این بخش بواسطه میل باطنی شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های شدت مصرف انرژی که با تمایل چین نسبت به سرمایه گذاری عمده در صنایع فزونی سرمایه همراه شده اند، شرح داده شود.
کلیدواژه: بازده انرژی، رشد اقتصادی، سرمایه گذاری مستقیم خارجی
1- مقدمه
کشور چین تجربه ی رشد اقتصادی سریعی در این دو دهه داشته و این به دلیل ریزش درونی سرمایه از خارج است. چین امروزه یکی از بزرگترین دریافت کننده های سرمایه خارجی در جهان با ریزش درونی سرمایه بالغ بر 95 میلیارد دلار در سال 2010 بوده است. همچنان که چین رشد پیدا می کند نیاز به انرژی نیز در این کشور افزایش می یابد. از سال 2000 تا2008 چین تجربه ی افزایشی 70 درصدی در مصرف مجموع انرژی با 2.91 میلیارد تن زغال سنگ استاندارد داشته است و در حال حاضر 17.7 درصد مصرف انرژی جهانی را به خود اختصاص داده در حالیکه تنها 8 درصد خروجی جهانی تولید می کند. پنج ماه اول سال 2011 دیدیم که واردات نفت چین از 33% در سال 2009 به 55% مصرف رسید. 
نظریه ی مشترک این است که وابستگی چین به نفت واردشده از آسیب های رشد آینده به نوسانات در قیمت انرژی جهانی رهسپار می شود و علاوه بر آن می تواند بعنوان یک خطر امنیتی انرژی در نظر گرفته شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله پیگرد قانونی در اتریش و هزینه ها و شهریه هایی که در پی دارد

عنوان انگلیسی مقاله: Litigating in Austria : Are Costs and Fees Worth It
عنوان فارسی مقاله: تعقیب قانونی در اتریش، هزینه ها و شهریه هایی که در پی دارد؟
دسته: حقوق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
3.1 مقدمه
این مقاله به توضیح در مورد  ساختار گزارش عمومی ، "هزینه کار و هزینه تخصیص در آیین دادرسی مدنی" می پردازد  ، همچنان که  به این سه سوال اصلی پاسخ می دهد . آیا نظام حقوقی اتریشی دسترسی به عدالت  را از طریق توزیع هزینه فراهم می کند . سیستم هزینه و تخصیص هزینه در دادرسی مدنی اتریش با اطمینان کامل  به ثبت رسیده است: آن تضمین حداکثر قابل پیش بینی هزینه های دادخواهی و تضمین دسترسی به عدالت با ارائه کمک های حقوقی می باشد . با این حال، خطر ضرر کردن ، که به طور کلی با هزینه های بالا همراه می باشد ، ممکن است به عنوان یک عامل بازدارنده برای احزاب  در نظر گرفته شود . 
3.2 تحمل هزینه چیست ؟
3.2.1 "تغییر بزرگ" به عنوان قانون اصلی در اتریش
قانون  اصلی هزینه و هزینه تخصیص در بخش 41 از قانون دادرسی مدنی اتریش (آیین دادرسی مدنی)  شرایطی را فراهم می کند که بازنده باید  پرداخت همه هزینه ها - هزینه های دادگاه، هزینه های وکیل و متخصص، و هزینه های احزاب  را پرداخت کند  ، اما فقط تا آنجا که این هزینه معقول و لازم باشد . به عنوان مثال، هزینه های مشاوره برای یک وکیل یا یک کارآگاه ضروری می باشد ، در حالی که هزینه های ناشی از طرح دعوی در دادگاه ،  فاقد صلاحیت بوده و یا برای اصلاح  این موارد  نوشته شده و با کمبود مواجه نمی باشد . روش درست  برای هزینه هایی است ، که به دلیل احتیاط بیش از حد ایجاد می شود . آنها همچنین قابل بازگشت نمی باشند . بر اساس اصل بازنده ، قانون هزینه های دادگاه و هزینه های وکیل را به طور یکسان پرداخت می کند . 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار

عنوان انگلیسی مقاله: health lifestyle theory and the convergence of agency and structure
عنوان فارسی مقاله: نظریه سبک زندگی سالم و همگرایی نمایندگی و ساختار
دسته: اجتماعی - روانشناختی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مقاله حاضر از بحث نمایندگی- ساختار به عنوان چارچوبی برای ساخت نظریه سبک زندگی سالم استفاده می کند. در حال حاضر چنین نظریه ای وجود ندارد، با این وجود، نیاز به یک نظریه از این دست برگرفته از این حقیقت است که بسیاری از شیوه های سبک زندگی روزمره به بازده های سلامتی توجه می کنند. یک الگوی فرد گرا بر مفاهیم سبک های زندگی سالم در رشته های مختلف تاثیرگذار بوده است، اما این شیوه ابعاد ساختاری سبک های زندگی از این دست را نادیده گرفته و کاربردی محدود در دنیای تجربی دارد. دستورالعمل این مقاله، معرفی نظریه سبک های زندگی سالم باتوجه به نمایندگی و ساختار و تاکید بر ساختاری ترمیمی برای موقعیت مناسبش می باشد. مقاله با تعریف نمایندگی و ساختار شروع و سپس مدل سبک زندگی سالم و نتایج نظری و تجربی حامی آن ارائه می گردد. 
یکی از بخشهای مهم اما توسعه نیافته از بحث نظری در جامعه شناسی پزشکی به مشارکت های نسبی نمایندگی و ساختار در تعیین سبک های زندگی سالم ربط دارد. جامعه شناسان پزشکی به مسئله نمایندگی- ساختار توجه کمی کرده اند، با این وجود در بطن بحث های نظری راجع به سلامت و سبک های زندگی جای دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغات

عنوان انگلیسی مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions
عنوان فارسی مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی

عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بازاریابی اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P (محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی نمایید. با استفاده از ترکیبی از هم روش مطالعاتی کیفی و هم کمی، این مطالعه یک مجموعه شامل 23 بخش ابزاری را پیشنهاد داده است که ترکیب مربوط به بازاریابی اسلامی را اندازه گیری کرده است که به صورت عملی و تجربی برای یک بعدی بودن، قابل قبول بودن و محقق بودن از طریق آنالیزهای فاکتوریل مورد آزمون قرار گرفته اند. از این رو یافته ها پیشنهاد می کنند که مشتریان مسلمان پنج فاکتور تعیین کننده را در نظر می گیرند که باید توسط تاجران در هدایت کردن بازاریابی ترکیبی مورد تاکید قرار گیرد. در ترتیب مربوط به اهمیت آن ها با استفاده از آنالیزهای رگرسیون چندگانه، فاکتورها عبارتند از: هم شکلی، کارکتر، الزام، وجدان و مرکزگرایی مشتری. بنابراین این مورد که تاجران می توانند پنج چارچوب کاری C را در زمینه جلب توجه کردن توسط مشتریان مسلمان از طریق بازاریابی ترکیبی فعالیت های آن ها توسط مطابقت کردن پیوسته با قوانین سیره و دستورالعمل های این کشور، نشان دادن کارکتر متمایز، متعهد شدن در زمینه بیمه مرحله ای، در نظر گرفتن فناپذیری و وجدان و در آخر هم راستا کردن مشتری در راستای مسیر  مورد پیشنهاد و توجه قرار می گیرد.
حوزه مطالعاتی: بازاریابی- بازاریابی ترکیبی اسلامی- آنالیز های فاکتوریل- مشتری مسلمان

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله رهبری در سطوح سلسله مراتب: سطوح متعدد مدیریت و تجزیه و تحلیل

عنوان انگلیسی مقاله: Leadership across hierarchical levels: Multiple levels of management and multiple levels of analysis
عنوان فارسی مقاله: رهبری در سطوح سلسله مراتب: مدیریت سطوح چند گانه مدیریت و تحلیل سطوح چندگانه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما تفاوتهای فرایند تأثیر رهبری، ادراکات و تأثیرات تحلیل های چند سطحی بین رهبری کاریزماتیک و پاداش اقتضایی دور و نزدیک را در سه سطح مراتب در 13 شرکت کره ای بررسی کردیم. داده های چند منبعی نشان داد تعهد پیرو به رهبر و نتایج گرایشی، رفتاری و عملکردی پیرو در موقعیت های نزدیک را میانجی گری می کند اما در روابط دور اینگونه نیست. رهبری در سطوح بالاتر مدیریت به طور مستقیم با رهبری در سطح پایین بعدی ارتباط داشت که در مقابل به نتایج پیروان در پایین ترین رده مربوط بود. متغیرهای چندگانه درون و میان تحلیل ها تأثیرات چند سطحی را نشان داد که ار نظر فاصله رهبر-پیرو و برای تفاوت های علایق با هم متفاوتند.
کلمات کلیدی: فاصله رهبر-پیرو، رهبری کاریزماتیک و پاداش اقتضایی-متغیرهای چندگانه و بیان تحلیل ها
 رهبری سازمانی یک فرایند متصل میان اعضای مختلف سازمان در سطوح سلسله مراتبی را نشان می دهد (لیکرت1961). رهبری نزدیک میان رهبری مرکزی و پیروان بی واسطه وی در موقعیت های مختلف موضوع تحقیقات گسترده بوده است. اما درک ما از رهبری دور میان یک رهبر و پیروانی که به طور مستقیم به وی گزارش نمی¬دهند بسیار محدودتر است (آنتونیاکیس و آرتور،2000؛ آورلیو،ژو، کووبهایتس،2004؛ والدمن و یامارینو،1999) و به چندین ضلع در رهبری اشاره می کند.
اول، محققان رهبری مایل اند فرض کنند که رهبری در رده های بالاتر نمایانگر روابط دور رهبر-پیرو است. گرچه سطوح سلسله مراتب رهبر الزاما فاصله رهبر و پیرو را نشان نمی دهد، مدیران عامل و تیم های مدیران ارشد و رئیس جمهوران امریکا و اعضای کابینه گواه این مسئله هستند (شمیر،1995) رهبری رده بالاتر که توسط پیروان نزدیک درک شده اند ممکن است واقعا نشان دهنده رهبری در یک فاصله نباشد و ادراک رهبری و تأثیرات آن ممکن است در مورد پیروان دور اجرایی نباشد.
دوم، ادبیات وسیع در مورد رهبری کاریزماتیک به دلیل اینکه بر ویژگی های شخصی رهبر تأکید می کند و بنابراین از تشخیص رهبری بر پایه یک رابطه اجتماعی میان رهبر و پیرو باز می ماند، مورد استفاده فرار گرفته است (هاول و شمیر،‌2005). تشخیص تفاوت ها در رفتار رهبری و فرایندهای تأثیر میان موقعیت های نزدیک و دورباید از طریق توضیح این که چرا آن رفتارها و فرایندها به آن موقعیت ها مربوط هستند از لحاظ شکل دهی ادراک پیروان و تغییر طرز تلقی متعاقب، تکمیل شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰