۳۰ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

ترجمه مقاله تبدیل فوریه گسسته متحرک بازگشتی با داده های نمونه برداری شده

عنوان انگلیسی مقاله: Recursive sliding discrete Fourier transform with oversampled data
عنوان فارسی مقاله:  تبدیل فوریه گسسته متحرک بازگشتی با داده های نمونه برداری شده.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تبدیل فوریه گسسته (DFT) نقش اساسی برای تحلیل سیگنال بازی می کند . برای مثال یک کاربرد متداول عبارت است از تبدیل فوریه سریع برای محاسبه تجزیه طیف در روش بلوک به بلوک . هر چند استفاده از تکنیک تبدیل فوریه گسسته بازگشتی که به نوبه خود محاسبه وضوح خوب فرکانس زمان را میسر می کند بدست آوردن نمونه به نمونه را فعال می نماید. خروجی طیف موجود در روش نمونه به نمونه با استفاده از ترکیب خصوصیات شیفت زمان فوریه تفاوت بین جدیدترین نمونه ورودی و خروجی در زمان استفاده طول بازه محدود بدست آمده است .همانگونه که با پردازش تاخیر در هر نمونه ورودی بیشترین نرخ نمونه برداری را مشخص خواهد کرد برای حفظ روش نمونه برداری در فرآیند هماهنگ سازی ، محدودیت نمونه برداری بر روی سخت افزار نهایی اجرا می شود . این کار رویکرد بازگشتی را یک قدم به جلوتر می برد و پردازش نمونه های متعدد اکتسابی را در نمونه برداری بیش از حد برای یدست آوردن طیف خروجی میسر می کند . این کار نشان می دهد که محاسبه تجزیه ریز به ریز طیف در هنگام افزایش پهنای باند سیگنال قابل استفاده با نرخ نمونه برداری بالاتر امکان پذیر است . نتایج نشان می دهند که پردازش بالا با فاکتور های بهبود یافته پهنای باند سیگنال تا 6.7x با پردازش 8 نمونه در هر تکرار زیر خطی را افزایش می دهد .
کلیدواژه: تبدیل فوریه گسسته، تبدیل فوریه گسسته بازگشتی، تبدیل فوریه گسسته متحرک، پیاده سازی تبدیل فوریه، بروزرسانی طیفی
مقدمه:
تبدیل فوریه گسسته نقشی اساسی برای تحلیل سیگنال بازی می کند . بطور مرسوم نمونه ها در روش بلوک پردازشی بدست می آیند و پردازش می شوند بطوری که تعداد نمونه ها در هر طیف بدست آمده تابعی از تفکیک طیفی مطلوب است . نتیجه ، خروجی تاخیر دار با جزئیات زمان معین توسط کنترل بلوک و نرخ پردازشی است .
برای بهبود تفکیک زمان و فرکانس ، ما هم به کنترل و پردازش داده های بلوک در نرخ بالاتر و هم متناوبا استفاده از روش های تبدل فوریه بازگشتی نیاز داریم[1-4] . اتخاذ تکنیک های تبدیل فوریه گسسته متحرک بازگشتی دستیابی نمونه به نمونه قابلیت انعطاف محاسبه تفکیک ریز فرکانس - زمان را میسر می کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله تعیین اندازه بهینه سیستم ذخیره سازی انرژی در یک ریزشبکه

عنوان انگلیسی مقاله: Reliability-Constrained Optimal Sizing of Energy Storage System in a Microgrid
عنوان فارسی مقاله: تعیین اندازه بهینه سیستم ذخیره سازی انرژی  با در نظر داشتن قابلیت اطمینان، در یک ریزشبکه.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله، مدلی برای محاسبه اندازه بهینه سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) در یک ریزشبکه را، با در نظر گرفتن معیار قابلیت اطمینان، ارایه می دهد. هر چه ESS (سیستم ذخیره سازی انرژی) بزرگتر باشد، نیازمند هزینه های سرمایه گذاری بیشتری بوده، درحالیکه هزینه عملکرد ریزشبکه، کاهش می یابد. مساله تعیین اندازه بهینه ESS که در اینجا ارایه می شود، هزینه سرمایه گذاری (هزینه اولیه) ESS را، و نیز هزینه عملکرد مورد انتظار شبکه را، کمینه می کند. با استفاده از ESS، کمبود توان تولیدی به سبب قطع شدن واحدهای موجود و یا جدا شدن واحدهای تجدیدپذیر، کنترل می شود؛ ازینرو، معیار قابل اطمینان بودن ریزشبکه، برآورده می شود. از یک مدل عملی ESS استفاده می شود. از یک برنامه نویسی مرکب-عدد صحیح (MIP) برای فرمول بندی مساله استفاده شده است. نمونه های گویا نشان دهنده ی بازده ی مدل ارایه شده می باشند.
اصطلاحات شاخص ــ سیستم ذخیره سازی انرژی، برنامه ریزی توسعه، ریزشبکه.
مقدمه:
با ادامه روند تکامل تکنولوژی های ذخیره سازی، کاربرد سیستم های ذخیره کننده انرژی (ESS) در شبکه های آینده، بیش از پیش توجه اپراتورهای سیستم را بخود جلب کرده است و کاربرد آنها در سیستم قدرت، در حال یافتن توجیه اقتصادی می باشد. ESS، کاربردهای گسترده ای را به شبکه قدرت ارایه می دارد، مانند بهبود کنترل، کاهش مشکلات نوسان و قطعی منابع انرژی تجدیدپذیر، تبعیت از بار، پایداری ولتاژ و فرکانس، مدیریت بار پیک، بهبود کیفیت توان، و تعویق ارتقای سیستم. اگرچه، هزینه های سرمایه گذاری بالای آن، مدل سازی دقیق و تنظیم اندازه بهینه ESS را می طلبد تا توجیه اقتصادی آن را برآورده کرده و همچنین از بهره برداری کم یا زیاد از حد آن، جلوگیری کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله بررسی محاسبه مدل فلش ولتاژ به دلیل راه اندازی موتورهای ولتاژ بالا

عنوان انگلیسی مقاله: Research on Calculation Model of Voltage Sags Due to High Voltage and Great Power Motor Starting
عنوان فارسی مقاله:  بررسی محاسبه مدل فلش ولتاژ به دلیل راه اندازی موتورهای ولتاژ بالا و توان بزرگ.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
راه اندازی موتورهای ولتاژ بالا و با توان بزرگ ، تاثیر شدیدی بر روی شبکه های قدرت گذاشته و موجب فلش (sag) ولتاژ می شود. در موارد شدید، بر روی عملکرد نامی دیگر وسایل نیز تاثیر می گذارد. Sag (فلش) ولتاژ، برجسته ترین مشکل کیفیت توان بوده، و هر دو سمت منبع توان را تحت تاثیر قرار می دهد. این مقاله اساسا بر روی فرآیند راه اندازی موتورهای القایی ولتاژ بالا و با توان بزرگ که در صنعت کاربرد زیادی دارند، تمرکز دارد. مدل کردن فرآیند راه اندازی موتور شامل انتخاب مدار معادل موتورهای با ساختارهای مختلف، جمع آوری و بررسی امپدانس های روتور و استاتور، فرآیندی کلیدی می باشد. بطور طبیعی، با نداشتن مواد آزمایش تحویل، این کمیت ها را باید با آزمایش بدست آورد. نکته کلیدی برای افزایش دقت شبیه سازی، مدل کردن روابط ریاضی امپدانس های استاتور و روتور موتور در فرآیند راه اندازی برای بدست آوردن منحنی دقیق تر گشتاور الکترومغناطیسی موتور، شامل جمع آوری و ارزیابی اینرسی چرخشی موتور، می باشد. این مستقیما به مدت زمان راه اندازی موتور بستگی دارد. جمع آوری و ارزیابی منحنی گشتاور بار، به گشتاور شتاب مربوط می باشد. سرانجام، آن (گشتاور بار) مدت زمان فرآیند راه اندازی را تعیین می کند. این مقاله همچنین روش های کاهش جریان راه اندازی به منظور کاهش اثر بر روی شبکه قدرت، و در نتیجه کنترل سطح فلش ولتاژ به یک محدوده، را معرفی می کند. این تحقیق بطور موفقیت آمیزی در ارزیابی توان برای جمع آوری پروژه ی Shanghi Qingcaosha Raw Water، پروژه ی واحدهای سردسازی Shanghai Zizhuyuan استفاده شده است.
کلیدواژه ها: راه اندازی موتور، مدل محاسباتی
مقدمه:
امروزه، فلش ولتاژ، برجسته ترین مساله ی کیفیت توان که تعداد وسایل حساس به کیفیت توان افزایش یافته و تقاضای کیفیت توان افزایش یافته است، شده است. بر اساس تحقیقات حوزه ی توان EU، بیش از 80% شکایات مصرف کنندگان بر روی کیفیت توان، به دلیل فلش ولتاژ بوده است.
راه اندازی کامل موتورهای ولتاژ و توان بالا، نیاز به کشیدن 5 تا 8 برابر جریان نامی را دارند که این جریان از امپدانس سیتم گذشته، و باعث فلش ولتاژ بر روی شین منبع خود و شین های مرتبط می شود. فلش ولتاژ بر روی شین منبع باعث دو مشکل جدی می شود: نخست اینکه شرایط عملکرد دیگر تجهیزات درحال کار، بویژه تجهیزات حساس به کیفیت توان وقفه ایجاد می کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی

عنوان انگلیسی مقاله: Moslem Community Behavior in The Conduct of Islamic Bank: The Moderation Role of Knowledge and Pricing
عنوان فارسی مقاله: رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی : نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه در  تعیین عواملی است  که رفتار جامعه مسلمان را در کاربرد خدمات بانکداری اسلامی در Surakarta تحت تاثیر قرار میدهند. جمع آوری داده ها از طریق توزیع پرسشنامه انجام میشود . در مجموع ، 220 پرسشنامه توزیع شد و 198 پرسشنامه برگردادنده شد (نسبت  بازگشت 90٪). تجزیه و تحلیل ها با استفاده از روش سلسله مراتب رگرسیون انجام شد. نتایج استنباطی تجزیه و تحلیل نشان داد که نگرش اثر  قابل توجهی دارد . نفوذ اجتماعی در مراحل اولیه بررسی بسیار مهم است، اما در مرحله بعد همانند  قیمت گذاری و دانش از بین می رود . هر دو متغیرها به عنوان اعتدال در نظر گرفته میشوند که نمی توانند رابطه بین نگرش ها و تأثیرات اجتماعی را با هدف کاربرد  بانک های اسلامی بیان کنند . متغیر دانش یک متغیر قابل توجهی در تحت تاثیر قرار دادن استفاده از بانک های اسلامی، به  منظور جایگزین نفوذ اجتماعی به عنوان متغیر مستقل میباشد.
کلیدواژه: نگرش ها، دانش، اهداف، جامعه اسلامی، بانک های اسلامی
مقدمه:
در سال های اخیر، بانکداری اسلامی اندونزی نام "سریعترین صنعت در حال رشد" را به خود اختصاص داده است . مجموع دارایی های بانک های اسلامی قادر بوده که رشد متوسط 36.2٪ درصدی را بطور سالانه  در 5 سال گذشته دارا باشد که  ، رشدی بالاتر از صنعت مالی اسلامی جهانی است که  در محدوده 15-20٪ است . متاسفانه، بخشی از بانکداری اسلامی به کل دارایی بالغ بر  Rp.104 تریلیون را که تنها 3.39 درصد از کل دارایی های بانکی ملی است  به دست آورد. این بدان معنا است که مشارکت عمومی در توسعه بانکداری اسلامی هنوز هم بسیار اندک است. این بسیار نگران کننده است، با توجه به این که نزدیک به 90٪ از جمعیت اندونزی متشکل از 237.6 میلیون نفرند که  در حال حاضر مسلمان هستند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله توسعه طرح تامین مالی اسلامی برای شرکت های کوچک در یک کشور در حال توسعه

عنوان انگلیسی مقاله: The Development of Islamic Financing Scheme for SMEs in a Developing Country: The Indonesian Case
عنوان فارسی مقاله: توسعه طرح تامین مالی اسلامی برای شرکت های کوچک متوسط در یک کشور در حال توسعه: مورد اندونزی.
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شرکت های کوچک متوسط (SME ها) نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رشد محصولات ناخالص داخلی کشور های در حال توسعه دارند. در مورد اندونزی، شرکت های کوچک و متوسط، نماینده بیش از 90 درصد از کل شرکتها  و در حال اشتغال است. با این حال، بمنظور رشد و کمک قابل توجه به اقتصاد، SME ها با برخی از محدودیتها  مواجه هستند. یکی از محدودیت های اصلی که با آن مواجه میشود کمبود مالی است. محصولات تامین منابع مالی بانک های اسلامی ممکن است در راستای  کمک به حل این مشکل باشد . طرح های مشارکتی اسلامی، مانند mhdarabah  و musyarakah، دارایی های وام دهنده و وام گیرنده را  یکپارچه میسازد  ؛ بنابراین، به  بانک های اسلامی اجازه پروژه ای را بر اساس پروفایل های ریسک سود  بالاتر طولانی مدت را میدهد  که در نتیجه، به منظور حمایت از رشد اقتصادی میباشد . با این حال، چون تلاش بانک های اسلامی برای جلوگیری از عدم قطعیت میباشد ، طرح ذکر شده به طور گسترده  مورد استفاده  قرار نمیگیرد . بنابراین، پشتیبانی شدن از  دولت و دانشگاه نیاز به ایجاد نوآوری در طرح تامین مالی مشارکتی دارد به طوری که همه احزاب مرتبط می توانند منافع متقابل را به اشتراک بگذارند. با استفاده از داده های اندونزی ، این مقاله به تجزیه و تحلیل داده ها ی آژانس ملی آمار اندونزی و بانک مرکزی اندونزی  میپردازد و داده های ثانویه را در SME ها اندونزی و بانک های اسلامی بررسی میکند . در پایان، این مقاله یک چارچوبی ارائه میدهد  که در آن طرح تامین مالی اسلامی می تواند به منظور حل مشکل تامین مالی که شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) در زمینه توسعه کشور با آن مواجه  هستند مورد استفاده قرار گیرد .
کلیدواژه: اندونزی، امور مالی شرکت های کوچک و متوسط، کشورهای در حال توسعه، امور مالی اسلامی
مقدمه:
هیچ شکی نیست  که شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) نقش مهمی را در بازارهای نوظهور ایفا میکنند . Tambunan اظهار میدارد که نقش مهم SME می تواند به شرح زیر تعریف شود:
الف : به طور گسترده  در مناطق روستایی پراکنده شده و نقش مهمی در اقتصاد روستایی دارد ،
ب. قادر به بکارگیری  بسیاری از کارگران از اقتصاد محلی است 
ج. فراهم آورنده  فرصت هایی  برای توسعه مهارت های کارآفرینی و کسب و کار است ، با این حال، SME ها در بازار در حال ظهور با برخی از مشکلاتی در توسعه خود مواجه هستند . یکی از این مشکلات ، عدم حمایت مالی است. این مشکل مالی توسط SME مواجه شده که تمرکز اصلی این مقاله است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله نظامی سازی و تجارت بین‌المللی

عنوان انگلیسی مقاله: militarization and international business
عنوان فارسی مقاله: نظامی سازی و تجارت بین‌المللی. 
دسته: علوم سیاسی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله معرفی یک مسئله‌ خاص است که نشان می ‌دهد چگونه نظامی‌سازی می‌تواند به عنوان یک واحد مستقل باشد که تجارت بین‌الملل، مدیریت و موسسات می ‌توانند یا نمی‌توانند درس‌های بالقوه مفیدی از آن جمع‌آوری کنند. 
ساختار / روش بررسی / دیدگاه 
پنج مقاله استفاده شده‌اند برای ایجاد یک مبنای مناسب برای مفهوم‌سازی و زمینه‌سازی برای نظامی و نظامی‌سازی در ارتباط با تجارت بین‌المللی. 
یافته‌ها 
چندین مأموریت کلیدی در تعبیر کردن مسائل نظامی سازی در ارتباط با تجارت بین‌المللی انجام شده است. یک محدوده وسیع ملی و فرهنگی پوشش داده شده است. 
اصلیت / ارزش 
در توسعه دادن و مجتمع کردن این مجموعه مقالات این ادعا نمی‌تواند مطرح شود که به مسائل نظامی‌سازی پاسخ داده شده است، زمینه مطرح شده است و مراجع اصلی به مقداری فراهم شده‌اند که برای مباحثات اساسی وسیع‌تری نیاز است. 
کلیدواژه: عملیات نظامی، تجارت بین‌المللی، موسسات. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله توافقنامه مقدماتی برای توسعه کسب و کار

عنوان انگلیسی مقاله: BASIC AGREEMENT For BusINESS PROMOTION
عنوان فارسی مقاله: توافقنامه مقدماتی برای توسعه کسب و کار.
دسته: حقوق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
توافقنامه مقدماتی (شماره IR-JP-COC0-11-19) ( که از این به بعد تحت عنوان " توافقنامه مقدماتی می نامیم) از 29 ژوئن 2011 که از این به بعد " تاریخ اجرا" می نامیم، توسط و بین:
1. شرکت کوین (Kewene Co.,Ltd) ، شرکت سازماندهی شده و کنونی تحت قوانین کشور ژاپن، با آدرس ثبتی 3-23-31 ناکانو، ناکانوکو توکیو T 164-0001 (که از این به بعد تحت عنوان اعطا کننده پروانه (مجوز) می نامیم)
و
2. شرکت پاکزیست دنا، شرکت سازماندهی شده و کنونی تحت قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران با آدرس ثبت شده بوستان 6، پلاک 134،  خیابان پاسداران، تهران،کد پستی ایران 16646-77319 ( که از این به بعد سرمایه گذار می نامیم)، بسته شده است. 
( هر دو شرکت از این به بعد مشترکا تحت عنوان " طرفین" خوانده می شوند.
بدین وسیله تایید می شود که:
اعطا کننده پروانه، مالک حق معنوی تولید 9 گونه از شوینده های طبیعی " کوکوناریزو" برای کاربرد چندمنظوره( که از این به بعد تحت عنوان کوکوناریزو" خوانده می شود) به موجب پیوست 1 می باشد و همچنین مالک حق معنوی تولید 9 گونه از سری پایه سوپرسورفکتانت کوکوناریزو ( سری CSSB) برای کاربرد چند منظوره ( که از این به بعد تحت عنوان " سری CSSB" می نامیم) به موجب پیوست 2، می باشد و اعطا کننده پروانه تمایل به تقسیم فعالیت های کسب و کارش با نگه داشتن 20 درصد از سهام کل سرمایه گذار برای تولید و تهیه  "کوکوناریزو" و " سری CSSB" بعد از تاسیس کارخانه تولید " کوکوناریزو" و " سری CSSB" با ظرفیت تولید 20 تن در روز ( که از این به بعد تحت عنوان کارخانه تولید "کوکوناریزو" و " سری CSSB" نامیده می شود) در آغاز اهداف کسب و کار می باشد و سرمایه گذار تمایلی برای انجام آن تماما بر مبنای ضوابط متعاقب آن می باشد.
حقیقتا، اعطا کننده پروانه دارای حق معنوی برای تولید "کوکوناریزو" و " سری CSSB" بوده و سرمایه گذار دارای اعتبار مالی و بازاری به منظور ادامه تولید و عرضه "کوکوناریزو" و " سری CSSB" می باشد ( که از این به بعد تحت عنوان اهداف کسب و کار می نامیم).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله

عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal
عنوان فارسی مقاله: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟ 
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراک شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص سازد  مشتری به چه کسی وفادار است. نتایج به دست آمده نشان می دهد که با در نظر گرفتن هزینه مبادله، مزایای اعتماد مشتری که از رفتار فروش اخلاقی فروشنده ادراک شده عاملی حیاتی است که رضایت مشتری و وفاداری او را تحت تأثیر قرار می دهد. رضایت مشتری نیز به طور قابل توجهی بر روی وفاداری او به فروشنده تأثیر مستقیم دارد، اما دارای اثر مستقیم قابل توجهی بر وفاداری اش به شرکت نیست یافته ها نشان می دهند که فروشنده نقشی کلیدی در حفظ وفاداری مشتری به شرکت ایفا می کند.
کلید واژه ها: رفتار فروش اخلاقی ، مزیت اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری
مقدمه:
در محیط رقابتی امروز، یکی از مهمترین اهدافی که بازاریابان خدماتی می بایست در جهت دستیابی به آن تلاش کنند، به دست آوردن، حفظ و بالا بردن سهم بازار فعلی شان و در مرتبه  بالاتر، حفظ وفاداری مشتریان به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق تلاش های بازاریابی است. بنابراین از لحاظ مدیریت بازاریابی، اطمینان از وفاداری مشتری و کسب سود حاصل از افزایش عمر مشتری بسیار حائز اهمیت است. به خصوص در حوزه خدمات، وفاداری مشتری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در عملیات کسب و کار شناخته می شود. 
در خدمات، مبادلات عموماً از طریق تعامل بین مشتری و فروشنده انجام شده، و در نتیجه فروشنده به عنوان یک کانال اصلی برای برقراری ارتباط با مشتریان در نظر گرفته می شود. با این حال، چنین رابطه ای ممکن است توسط رفتارهای نادرست و غیرقابل اعتماد فروشنده تخریب گردد(کلی و اسکین، 1992). رفتار فروش غیراخلاقی ممکن است رضایت مشتری و اعتماد وی را دچار آسیب کند. نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان را وادار می کند دست به اقداماتی برای محافظت از خود بزنند و وفاداری مشتری از دست خواهد رفت. مطالعات قبلی در این زمینه، عمدتاً روی ادراکات سرپرست فروش از رفتار فروش اخلاقی فروشنده در شرکت متمرکز شده است(به عنوان مثال، رمزی و همکاران. استروت، 2002). در مقابل، از دیدگاه مشتری، درک فروش اخلاقی فروشنده برای مشتریان دارای اهمیت است، اینکه قصدشان از حفظ ارتباط با فروشنده چیست و چه نوع رفتار خریدی را به دنبال خواهد داشت. شرکتهای خدمات هنوز تا رسیدن به توسعه و درک این موضوع راه دارند. تعداد کمی مطالعات مرتبط با این وجود دارد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله ایدئولوژی اخلاقی حمایت کننده جهت کاربردهای مناسب آن

عنوان انگلیسی مقاله: Underpinning Appropriate Application Work Life Balance: What DO You Mean? The Ethical Ideology
عنوان فارسی مقاله: ایدئولوژی اخلاقی حمایت کننده جهت کاربردهای مناسب آن
دسته: روانشناسی - علوم رفتاری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 این مقاله به طبقه بندی تعاریف WLB بر طبق چارچوب ایدئولوژیهای اخلاقی پرداخته است. با درک و فهم چشم اندازی که تعریف WLB در آن شکل گرفته است، استفاده کنندگان عملی از آن و دانشگاهها بهتر می توانند به ارزیابی اهمیت آن برای کاربردهای خاص بپردازند. اگرچه هم اکنون، بسیاری از تعاریف دارای ماهیت مطلق بوده و بیان کننده تعادل مناسبی که می بایستی همه بدنبال آن باشند، هستند؛ نویسنده بیان می دارد که، تعاریفی که نشان دهد چشم اندازها موقعیتی و اقتضایی هستند برای دانشگاهها و افراد عمل گرا با ارزش تر می باشند. تعاریف ناشی از چشم انداز اقتضایی این فرصت را فراهم می نماید که به جستجوی فاکتورهایی برویم که در دستیابی به WLB برای گروهی خاص از افراد کمک کننده باشند. هنگامی که تعریف WLB برای گروهی خاص از افراد در سطح وسیعی مورد موافقت واقع گردد، آنگاه می توان معیارهای WLB و ابتکارات مربوط به آن را با توجه به این تعاریف ایجاد نمود. این موضوع می تواند فراهم کننده خطی برای تعیین محدودیت ها جهت تجزیه و تحلیل تطبیقی برنامه های WLB باشد. لذا در این مقاله، کاربردهای WLB برای مداخلات مدیریت تحول و مدیریت تغییر نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
اختلاف نظرات درباره تعاریف WLB
اگرچه ادبیات درباره WLB کامل و انباشته می باشد، اما تعاریف  WLB بسیار متنوع می باشد. Sharp به عنوان اولین روانشناسان به این نتیجه رسید که تحقیقش دچار کمبودی از اجماع و توافق در میان کسانی که در تحقیق وی مشارکت کرده بودند، می باشد. با توجه به اینکه کدام یک اخلاقی و کدام یک غیراخلاقی می باشد. به همین صورت در WLB نیز عدم وجود اجماع درباره تعریف کلمه «تعادل» و کاربردهای اخلاقی آن به عنوان یک مشکل مطرح است. هر کدام از تعاریف WLB دارای یک چشم انداز ارزشمند می باشد که تعیین کننده آن است که چه فاکتورهایی در رابطه با دستیابی به تعادل میبایستی مورد توجه واقع شود و می توان این تعاریف را با توجه به ارزش این چشم اندازها و با استفاده از طبقه  Forsyth (1980) از ایدلوئوژی های اخلاقی دسته بندی کرد. درک چشم انداز ارزشمند برای استفاده و کاربرد مناسب تعاریف WLB امری حیاتی می باشد.
تقریباً هر مقاله ، تعریفی متفاوت از اینکه WLB در واقع چه می باشد، دارد. Kirchmeyer (2000) به عنوان یک مؤلف و نویسنده فعال در زمینه WLB، این ادعا را تأیید کرده است که «کسانی که در مورد تعادل کاری می نویسند به طور دائمی و کلی تعریف خود را از این عبارت مشخص نکرده اند و به ندرت به دنبال معانی آن بوده اند. با این حال Lewis، RaPQP و Gambel (2003) بیان کرده اند که عبارت، تعادل زندگی کاری، همچنان سؤال برانگیز است؛ چرا که این عبارت به طور کلی نقش های فعالیت غیرکاری را در برمی گیرد. Greenhous، CollinوShaw  (2003) نیز بیان کرده اند که «تعاریف از تعادل در کل ناپایدار بوده و با هم سازگاری ندارند و در نتیجه اندازه گیری آن را نیز مشکل ساخته اند». با این حالWoy danoff  (2005) اشاره می کند که استفاده غیرهمسان از مفهوم تعادل در تحقیقات قبلی باعث ایجاد سردرگمی در ادبیات شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ترجمه مقاله تأثیرات ارتباطات از راه دور بر بهره وری

عنوان انگلیسی مقاله: The effects of telecommuting on productivity: An experimental examination. The role of dull and creative tasks
عنوان فارسی مقاله: تأثیرات ارتباطات از راه دور بر بهره وری: یک بررسی تجربی. نقش وظایف یکنواخت و خلاقانه.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سازمان ها در تلاش برای کاهش هزینه ها و ارتقاء روحیه کارکنان، به طور روز افزونی درحال تبدیل شدن به سازمان های از راه دور هستند. گزارشات متناقضی در مورد تأثیرات کار کردن خارج از دفتر بر بهره وری وجود دارد مبنی بر اینکه مستقیماً بر رده پایین شرکت تأثیر می گذارد. این مطالعه این تناقضات را با استفاده از یک رویکرد تجربی بررسی می نماید. وظایف فردی یکنواخت و خلاقانه برای تبیین دو جو کاری متفاوت بکار گرفته شد. نتایج این مطالعه نشان می دهد که تأثیرات محیط از راه دور می تواند نشانه های مثبتی برای بهره وری وظایف خلاقانه و نشانه های منفی برای بهره وری وظایف یکنواخت داشته باشد. 
مقدمه:
علیرغم اهمیت ارتباطات راه دور به عنوان یک روش کاری جایگزین آثار کنونی عمیقاً بررسی ننموده اند که کار خارج از دفتر چگونه بر بهره وری تأثیر می گذارد. بخشی از دلایل این امر احتمالاً به علت مشکلات عملی در یافتن شاخص های خوب برای بهره وری می باشد که برای چنین تحلیلی لازم است. علاوه بر این جدا کردن عوامل محیطی از سایر عوامل مرتبط با بهره وری می تواند کار مشکلی باشد (Nalbantian و Schotter، 1997). مطالعه حاضر برای غلبه بر برخی از این مشکلات از یک طرح تجربی ساده در ترکیب با روش های بررسی برای درک چگونگی تأثیر محیط ارتباط از راه دور بر بهره وری در وظایف یکنواخت و خلاقانه استفاده می کند. دو ماموریت مختلف برای انعکاس کارهای انجام شده در مواقعی که ارتباط راه دور میسر است، انتخاب گردید. نتایج نشان داد که برای گروه خاصی از جمعیت، کار خارج از دفتر در مواقعی که وظایف یکنواخت است، تأثیرات منفی بر بهره وری و در مواقعی که وظایف خلاقانه تر است تأثیرات مثبتی بر بهره وری وجود دارد. این نتایج بعضاً با یافته های سایر مقالات هماهنگند هرچند که سوالاتی در این مقاله باقی می ماند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰